Saturday, January 8, 2011

Perang Dalam Diri


Semenjak dua menjak ni,aku jadi macam fobia nak pergi tempat tumpuan ramai macam jom heboh,pasar malam,pesta penang,famili day,ceramah politik mahupun majlis makan-makan anjuran puteri umno kalo takda benda penting memang aku takkan pergi....terasa benda ni semua dan tak in ngan diri aku....sampaikan member ajak keluar rewang pun dah malas tahap gaban..kadang-kadang aku rasa macam alien pun ada.....adakan aku datang dari galaxsi baragus....adakah aku sedang menghadapi krisis nuclear dalam diri aku....jika tidak ditangani dengan segera boleh memudaratkan ekologi kestabilan alam...hanya satu ubat yang dapat mengcurekan,iaitu aku perlu menghadiri gig 'Nuclear Death Terror' di one cafe KL......ko tunggu K-Town crusty......aku sampai bawa bom nuclear amerika yang dah masuk angin.....harap diorang main sampai patces kat seluar tertanggal....


Update:haram sungguh tak leh p plak...modai kurang....d90 punya pasai keh keh keh.....

No comments:

Post a Comment