Saturday, January 15, 2011

3 Tahun

Sedar tak begitu sedar lagi sebulan dah tiga tahun aku kerja kat sini....arhhhh dah nak melepasi tarikh luput ni...kata orang out of date..hala tuju perlu ditetapkan..perjalanan perlu diteruskan....apa aku perlu buat....hampir 3 tahun dia punya cerita sama ja...takda cabaran langsung...takda konfick pun...mana anjakkan paradikma kata najib...kalo kita naik haigway lama-lama pun bosan wo...sekali sekali nak drift gak..aku pun rasa semakin tepu...kalo macam ni gak maknanya mendap ke dasar la jawabnya,takpa relax dulu..kita lihat bagaimana..kalo aku betul dah menyampah..aku berenti keja sapu sampah lagi baik...berbudi kepada alam sekitar...

********************************

kalo ada kerja yang tak macam keja...jumpa ramai orang...boleh jalan-jalan,tak dok satu tempat,boleh plak kutuk orang,sempat ushar awek denyut lagi...income pula mencurah-curah...kan best keja tu...

No comments:

Post a Comment