Saturday, December 4, 2010

Nasi Kandar

Ranking yang dikeluarkan oleh ketua foklift merangkap pengerusi pemakan nasi kandar utara saudara yg berbahagia Bob....sambil ditouch up oleh aku....

1.Line Clear Penang-tengah makan kalo bernasip baik boleh tengok tikos besar kucing berlari bawah meja..ada koboi mamak pakai kain pelikat sama tali pingang p mekah ambil order sambil buat bising.terbaik bai kat sini...

2.Nasi Kandar Geleng,bagan dalam-buka dalam pukoi 1 pagi,kedai dah nak reban dah...rare gila sini sambil cedok nasi kepala geleng-geleng....

3.Nasi Kandar Beratur-tepi masjid kapitan keling,aku tak pernah p lagi tapi bob kata best,kedai kecik nak masuk sorang je lepas..

4.Nasi Kandar Pokok Ceri-dekat depan padang bola majlis bandaraya seberang jaya,aku tak pernah makan lagi,tapi pernah kena teh tarik teman bob makan.

5.Nasi Kandar Muhamidah,tah betul tak aku eja ni-dekat dengan line clear,dia punya sambal kelapa pa tah arrrhhh king..

Semua kedai ni ambil lauk pakai tangan je penyepit takrak...cuma aku belum jumpa lagi cedok kari pakai tangan je....tak pakai senduk..semua nasi kandar ni kedai tepi jalan je kecuali muhamidah je restoren yg lain beca roda tiga je...

Aku nak tambah satu....nasi minyak kat nasi kandar kassim mustafa di seberang jaya dekat sunway carnival tu best...tapi tengahhari je kot.....sekian wasalam....

No comments:

Post a Comment