Thursday, December 30, 2010

Bersama Hari Keluarga

Kopon telah diedarkan,tiket nak masuk ada dah,kopon servinier yang dapat payung tu dah digengam erat...Apa-apa pun aku kena cari mana aku letak kasut sukan dan seluar bola merangkap seluar tidur aku.besok ada famili day yang dianjurkan oleh majikan aku perhhh ayat.Kena stanby nak masuk acara rakyat.....aku harap taun ni depa buat la acara macam kukur kelapa,lari dalam guni tak pun bubuh benang dalam jarum ataupun bawa bola pingpong pakai sudu...kalo tak da mau aku tendang tiang dewan melinium sambai roboh....ni tidak tiap-tiap taun asik kalokei ngan menari je..ingat akademi fastasia ka.ini famili day bukan dinner la,apa idol-idol...apasal depa panggil Amy Search mai nyanyi nampak kelakar la,mat rock perform kat famili day tak rock la atok..panggil la etong Sri Asun ka baru havoc kah kah kah..1/1/2011 ni takkan tak da gig ka,boleh jadi altenative jika famili day ni tak leh belah...

No comments:

Post a Comment