Friday, December 3, 2010

Palet Jet


Sedang relex di bangkel cnc melihat dua budak terencat sedang bermain tarik palet jet....si mat gone duduk diatas palet jet sambil ditarik oleh zam tambun.....

Rupanya ada mata sedang memerhati tingkah laku mereka....en Hamid selaku ketua bahagian kami sedang mengajar di makmal komputer...

Makmal ni pakai tintet gelab,tak nampak dari luar,tapi nampak dari dalam....kalo masuk puspakom gerenti kena sita.

Mulanya aku pun tak perasan,cadang nak join sekaki,boleh grind pat lima lap macam skate.

Nasip memang baik hari tu....
Tak join sama...

Keluar je ketua bahagia sampil cekak pinggang macam alex pogoson pun dah iras-iras...dia punya muka masa marah.

Korang bertiga ke sini kejab....nada agak keras.

Ala mampus apasal panggil aku sama...aku takde kena mengena dalam ini cerita...

Kamu hasrul dan zam,ambil palet jet tarik atas rumput sampai bengkel mekanikal tu pergi balik 20 kali.tarik sampai puas yeea...kamu apit jadi pengadil tolong kira...perhh berbesar hati aku terima job tu...

Kah kah kah md gone tarik palet jet atas rumput sampai terkentut-kentut....bayangkan la tarik atas rumput dengan muatan zam tambun plak.kah kah kah,dah la nak rehat banyak awek-awek jalan nak ke kantin plak...........ini semua gara-gara si tomok kubang perun yang main palet jet tu langgar dinding sampai terkopak tapi tak mau ngaku plak...tapi aku tau....

No comments:

Post a Comment