Saturday, April 2, 2011

B Day

Sedang menghabiskan masa kerja diatas kerusi lagi empuk......what da hell hari ni bertambah la lagi umur aku....berapa sen ja lagi nak cukup tiga puluh sen...ala hanya angka ja yang bertambah aku semakin muda apa nak eran....aku imbas kembali sambutan hari lahir di tempat belajar 8 tahun dulu.................

Ini merupakan samputan yang paling besar aku rasa dan mungkin sesiapa pun tak boleh lupa...semua yang bernama pelajar di Ilp akan disambut hari lahir.....boleh dikatakan adalah temasya yg paling ditunggu oleh member tapi tidak kepada si empunya badan....itu bala namanya...

Sebolehnya jika besok hari lahir kita....malam ni sebolehnya cuba la menghilangkan diri..sembunyi dimana-mana yang tidak dapat dikesan....

Seingat aku..aku tak pernah kena kerana birthday aku jatuh pada hari cuti...apa lagi awal lagi aku packing bag...lari balik kampung awal-awal lagi...

Ada budak pernah kena ikat di penyidai asrama.......apa lagi budak dari tingkat 4 akan mencurahkan air.....kalo air paip tak pala..ini tak air rendaman kain seminggu....mix air campuran kunyit(roket kat canteen),abu rokok...tanah dan sampah sarap....air longkang....ada lg tarjis air kencing pun depa curah...ending dia budak tu akan disembur air pili bomba plak...Lg 2 atau 3 jam baru dilepas.....sapa yang kene aku rasa tak mungkin dapat melupakan....

Di Ikt plak seingat aku birthday boy akan dihumban ke dalam kolam ikan dekat bengkel...tak la seganas ilp....

What a big birthday party....

No comments:

Post a Comment