Tuesday, October 5, 2010

Those who the tay-part 2

Suatu ketika di pagi hari semasa perhimpunan pagi hari ahad.(kedah beb ahad sekolah)

Rasanya aku dlm tingkatan 4
Di sekolah men pkok ketum.

Sedang kami beratur ramai dengar pegtua maki-maki pagi-pagi...sebuah kereta meluru dengan laju...terus parking sambil tarik handbreck dngan kuat sampai tayar drift skit....oooooo keta apa tah aku lupa...tapi keta cikgu timah la......dengan bnagga member aku keluar dari keta tu.keta mak dia cikgu skolah ni.....nama manja timi anak cikgu timah diberi....semua orng memandang tepat kearah timi anak cikgu timah...dia buat2 kontrol mancho..dengan spontan tanpa ada perancangan kami bantai gelak sampai member aku ada guling atas tar......rupanya si timi anak cikgu timah ni lupa tarik zip seluar lepas tu baju sekolah yg warna putih tu terbujur keluar plak....sejak ari tu aku lihat kalo berjalan si timi anak cikgu timah ni asik2 pandang bawah je mungkin nak check zip seluar dia kot.......kah kah kah...yg ketawa guling tu aku tambah je.......

No comments:

Post a Comment