Tuesday, October 5, 2010

Rokok

Dulu masa sekolah men aku tak merokok tapi aku selalu lepak dengan perokok ni terutama masa pagi-pagi sebelum masuk kelas.....
Dlm perjalanan nak masuk gate sekolah aku lihat member aku pak yat aka rambut ketak boh poken sampai melekat dah mcm burung gembala kerbau la,mengosot tangan belah kanannya ke ketiaknya.....aku yg kehairanan tanya..

'pasai pa hang tonyah tangan hg kat ketiak hg?

Dia jawab 'satgi hg tengok.....

Sampai saja di gate sekolah...cikgu disiplin...arrhhhh aku lupa nama....sedang buat spotcheck....aku lihat dia sedang memcium tangan sorang2 kalo ada bau rokok mampus...kantoi....sampai giliran pak yat lepas plak.....ooo baru aku paham pasai pa dia gosot tangan dia kat ketiakkk......dalam ati aku apa genius punya idea para2 perokok niii...

No comments:

Post a Comment