Thursday, November 8, 2012

Ingin Ku Rejam Kerbau Yang Kejam

Lama dah aku ada benda alah ni...tapi tak punya kekuatan nak mengulasnya....last meterial dari Dung aku rasa 1999..album 'the allure of manure' kot...tak pasti aku...zaman berubah pemikiran juga berubah..dan aku harap Dung masih macam dulu juga..tapi aku silap...mereka juga berubah

..walaupun aku rindu Dung yang dulu....jika dulu lirik lebih kepada scene punk tu sendiri..kini lebih luas liriknya..politik cukup kuat...jika punk tanpa kritikan...lama tumpul la punk itu sendiri.

Dan aku sedar terlalu berbau Dead Kennedy pula album ni...line gitar terutamanya...album ni serius bunyinya..raw soundnya buat aku suka....tapi dalam format vinly ni takda lagu bunos macam kat cd...sedih aku...tapi kalor vinly ni cantik plak...macam nak boh dalam frame plak..tapi aku bukan kolektor aku ada pendengar...

Dan aku akui walaupun aku minat Dung sejak dari dulu kala lagi..baru tahun ni aku berkesemparan menonton live mereka....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment