Sunday, November 4, 2012

Damage Digital - Delete

Aku pun heran macam mana aku beli kaset ni dulu...seingat aku aku tak tau band ni main stail apa...mungkin kerna keluaran dari label Age...label Joe kidd sebelum periuk nasinya...rasanya aku beli bersama dengan album Dung kot..Yang aku tau dulu banyak kali juga band jepun ni main kat Malaysia...mungkil pasal seorang ahlinya dari sini...

Aku suka gaya mainan grind depa ringkas sikit kucar-kacir dah element punk yang kuat...tak sia-sia aku beli...sampai sekarang masih boleh grind lagi kat radio 30 watt aku tu.....banyak juga lagu dalam album ni...yang cukup aku ingat adalah *garam masala* ala-ala nama pizza hut plak...


Tapi sayang dia punya kover dah melekat..tengok kover pun tekoyak rata dah..pasal lama sangat simpan...kavel pun ringkas ya amat ja...aku pun tak pasti berapa album yang penah dikeluarkan band ni..setahu aku ada kaset live terbaru dari mereka lirisan label sini-sini juga...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment