Thursday, November 1, 2012

Durian is food grind is good

Kerana album ni bila aku dengar ja lagu grind terus teringan durian...dah jadi macam trauma plak aku rasa...ya aku ingat durian is grind kakakaka..aku boleh simpulkan ini antara split terbaik dari kem bro bro grind...gabungan dari 4 negara cuba untuk menghancurkan durian...

Aku beli kaset ni pun pasal ada band Damage Digital je..pasal band tu je aku penah dengar album Delete kot....aku suka musik mereka...kacau strukturnya gila jeritannya...dan mereka dari Jepun dengan sorang komrad dari Malaysia..

Band kedua Torture Incident yang dapat aku kata laju gila dia punya dram...dari Indonesia Extreme Decay band grind lama ni...entah masih mengisar ke tak lagi...jika grind dari Indonesia tu dia ada satu bunyi istimewa mereka....aku pun tak tahu nak menerangkannya...

Demisor plak wakil kota singa..grind XXL ni....

Boleh kata semua band dalam kaset ni lama-lama semua..kaset ni pun tah tahun bila keluar...

Nasip baik boleh dengar lagi.....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment