Tuesday, April 3, 2012

Wormrot-noise 10'

Aku rasa ni material paling terbaru dari Wormrot,dengar kata free je.tapi aku kurang pasti,yang pasti boleh didownload free di www.scionav.com.


Yang berada ditangan aku dalam format vinly 10'..Scoin a/v ni aku tengok diapunya logo macam loga keta ja dan ia bawah syarikat toyota plak....mungkin stategi kot..bawa keta sambil dengar lagu grindcore..


10' ni hanya menempatkan diulangi hanya 5 lagu...mangkuk sungguh kalo buat 7' aku rasa lepas membazir ruang ja..amalan setan tu..kalo 10' selalunya dia punya speed adalah 45rpm yang boleh menyebabkan makcik sebelah mengamuk...sound dan tentu mantap..kalo speed gini.Tapi kenapa takda lirik plak dalam ni...


Ok kita kembali kepada lagunya...tidak ada perubahan yang ketara antara rilisan terdahulu.tapi aku cukup tertarik pada lagu 'perpetual extingtion' part akhir ada riff heavy metal plak..


tak puas la dengar sekejap sangat bagi aku...Grindcore Wormrot ni sedang rancak diterima orang barat dikala kini..Penangan mereka pun masih bersisa di sanubari ketika gig new year eve ari tu..


Side 1

loathsome delusions

false assumptions


side 2

outburst of annoyange

breed to breed

perpetual extingtion


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment