Wednesday, April 18, 2012

Warthreat-selftittle 7'

Ok bagi aku yang tak punya pengetahuan yang luas pasal musik dan selalunya tak terlalu terbuka musik dan tak begitu mengambil tahu musik terkini..

Dan selalunya aku kurang peduli sangat musik terhangat kini.....tapi rasanya ep ni agak panas lagi ni...band ni pun baru tour sini...kalo tak tour rasanya aku pun kurang tau tentang kewujutan mereka..dari Australia..band yang berpaksikan Disclose kot..aku agak la...musik yang bagi aku tahap noise yang melampau sangat....apa kejadah punya noise pun aku tak pasti...aku ada tengok mereka perform hari tu...fuhhhh bagai melekatkan telinga di soundspeaker rabak tahap 7 petala cinta...dia punya noise sampai aku sendiri tak dapat nak gambarkan...musik mereka macam vokal yang terperosok dengan efek noise dr gitar yang mengila dengan link bass yang memandu..jika disclose dibuat perbandingan dia punya tahap noise atau bingit ditambah 3 kali...

Tapi agak mendatar dan setiap lagi susah nak dibezakan...

Keluaran dari www.crucificados.com

Juga ada dalam format kaset untuk tour malaysia...tapi aku lupa dari label mana..


Side A


Failure

Brainwasher

Lies total destruction


Side B


Slaves

Feed us shit


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment