Sunday, February 20, 2011

Mentoloq

Semalam aku tertengok rancangan mentor...dia punya feel macam haram aku rasa...macam satu seksaan plak kepada diri aku.itu baru peringkat ujibakat dah macam haram....pilihan terakhir aku masuk bilik baca buku lagi faedah dari dok seksa jiwa aku tengok benda alah ni..semua peserta bajet suara depa semua hebat-hebat tak mahu mengaku suara macam itik serati pulang ke reban...siap bawa awek lagi mai ujibakat..tu tak termasuk yang bawa orang kampung lagi....masuk je terus cerita kepayahan dan kesusah nak datang ujibakat ni.....hey bai ini bukan zaman tok nadok la....semua ada...tak payah kayuh basikal atau jalan kaki,kalo nak raih simpati baik masuk bersama mu...kalo tak da duet tu baik ko keja dari sertai benda alah ni,semua nak di realitykan dari pelakon,penyanyi,pengacara,cari isteri,menantu,hantu,imam,bilal.....all about bisnes la...kesimpulan aku.

ARSAB-all reality show are bastard...

*************

TV3 atau RTM tak mau buat ka reality show pasai reality kehidupan ka!!!!....

No comments:

Post a Comment